• 11-09-2018, 01:28:21
    #1
    r10 olmasa bugün dogum günüm olduğunu hatırlamayacaktım. teşekkür ederim r10 ailesi.
  • 11-09-2018, 01:59:38
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Doğum gününüz kutlu olsun
  • 11-09-2018, 02:00:50
    #3
    doğum gününüz kutlu olsun hocam
  • 11-09-2018, 02:09:19
    #4
    teşekkür ederim hocam nice mutlu yıllara hep beraber inşallah
    CeRo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    doğum gününüz kutlu olsun hocam
  • 11-09-2018, 02:12:38
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Doğum gününüz kutlu olsun.