• 25-01-2018, 16:06:10
    #1
    Merhabalar, kendisi ile makale işi için çalışıyorum. Birçok insan önce ödeme, daha sonra iş der. Bende aslında biraz farklısını söylerim; önce ödemeyi yapayım, daha sonra işi teslim alayım derim.
    Ama sağ olsun Ejder hiçbir gün paranın peşine düşmedi, önce işi teslim edeyim hocam daha sonra ödemeyi alırım dedi. Yazılarında da ne kadar titiz davrandığını fazlasıyla belli ediyor. Kendisine teşekkür ediyorum böyle güzel hizmet verdiği için. Makalelerini de tam belirttiği gün ve saatte teslim ediyor. Kendisinden Allah razı olsun, burada da belirtmek istedim.
  • 25-01-2018, 16:12:02
    #2
    Çok sağolun efendim inşallah uzun süre çalışmak nasip olur çok mutlu ettiniz. Bende anlayışınız için teşekkür ederim