Yaklaşık 8 aydır redayhost veli bey'den hizmet alıyorum ve kendisi gerçekten bütün sorunlarımıza gerek telefon üzerinden gerek skype üzerinden yanıt verdiler, bunun için özellikle teşekkür ediyoruz. ürünü sat, müşteri ne hali varsa görsün diye bir tavırları yok. bir tek aldığımız saldırılardan yana bir sorun olmuştu, onu da neredeyse minimum seviyeye indirdik. kesintisiz destek & hizmet aldığım firmalardan birisidir.
İyi Forumlar
Teşekkürler RedayHost
2
●591
- 22-02-2017, 09:12:43MisceF adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleGüzel yorumlariniz için teşekkür ederim.Tek yaptiğimiz şey elimizden gelenin fazlasini yapmaya çalışmaktir.Crazy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle