Veridyen'e teşekkürüm var. - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Veridyen'e teşekkürüm var.
0
●
435
R10.net
Şikayet & Teşekkür
Teşekkürüm Var
Veridyen'e teşekkürüm var.
27-10-2016, 02:21:25
#1
ByMaster
20 gündür plansız bakım çalışması (40 dakika) dışında hiç kesinti yaşamadım. Ayrıca ticketlara en kısa 1, en uzun 11dk içinde cevap aldım.
@
Ufuk Gedik
; Kendilerine teşekkür ediyorum.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler