netster 'e teşekkürüm var - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
netster 'e teşekkürüm var
1
●
434
R10.net
Şikayet & Teşekkür
Teşekkürüm Var
netster 'e teşekkürüm var
16-02-2016, 17:27:05
#1
Kef
Bizim için çok önemli bir işi kısa sürede layıkıyla yaptığı için ve ekstra özen gösterdiği için
@
netster
; arkadaşıma teşekkür ediyorum.
Diğer projelerde birlikte çalışmak dileğiyle..
18-02-2016, 18:25:33
#2
netster
Sadece işimi yaptım. Asıl ben sizlere teşekkür ederim
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler