• 25-10-2015, 22:12:10
    #1
    Facebook kimlik onaylama istiyordu.Arkadaş halletti.Bu iş için 100 tl isteyen arkadaşlar vardı ve arkadaş bedavaya halletti.Kendisine çok teşekkür ediyorum. @Thunderbolt
  • 25-10-2015, 23:56:04
    #2
    AldenMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Facebook kimlik onaylama istiyordu.Arkadaş halletti.Bu iş için 100 tl isteyen arkadaşlar vardı ve arkadaş bedavaya halletti.Kendisine çok teşekkür ediyorum. @Thunderbolt
    Ben teşekkür ederim hocam .ayrıca sizin adınıza sevindim hesabınızın acılması nedeniyle. bu tür sıkıntı ve problemlerde her zaman hem size hemde r10 üye arkadaşlarımıza yardımcı olmakdan mutluluk duyarım . iyi çalışmalar