Sercey isimli Coder'a Teşekkürüm var
2
●1.155
- 02-04-2015, 22:10:09Uzun zamandır R10 da üyeyim ve bir çok ticaretim oldu. Tabi dolayısı ile çok farklı insanlarla çalıştım. En son yaptığım ticaret ile tanıştığım @sercey isimli coderin davranışı ve ilgisi inanın çok daha farklıydı. Şimdiye kadar aldığım scriptlerin bir çoğunda yazılım desteğinde sorunlar yaşadım, kimisinde 10 tane pm gönderdiğim halde muhatap bulamazken @sercey den Allah razı olsun diyorum, aklımda olan ne varsa hiç kırmadan yaptı. Adam bir script yapmış ve çekinmeden ne istediğinizi ne olması gerekiğini yada ne hatası varsa söyleyin diyor, toplamda 15 ten fazla değişiklik talep ettim tık demeden hepsini ekledi. Bunlar içinde en ufak bir talebi olmadı. Kendisinide nickinden başka hiç bir şekilde tanımam. Sayesinde olması gereken yazılımcı örneğini görmüş oldum. lbette R10 da bu kalitede çok arkadaşımız var, kimse yanlış anlamasın benim çok hoşuma giden bu ticaretten dolayı ve halada devam eden iletişiminden dolayı @sercey e sonsuz teşekkürlerimi iletmek isterim.
- 02-04-2015, 23:32:29Asıl ben size teşekkür ederim. Hem haliniz ve tavrınızla örnek bir müşteri oldunuz, hem de scriptin geliştirilmesinde yardımcı oldunuz.
Dilerim ki bundan sonra da karşınıza yine sizin gibi anlayışlı ve hoşgörülü insanlar çıkar. Çünkü bunu fazlasıyla hak ediyorsunuz.
Saygılarımla.