Merhaba,
Normalde Türk yapımcılardan WordPress tema almam, en büyük sebebi de satış sonrası desteğin 0 olması.
@medevil; den bir adet tema aldım, her adımda destek oldu, takıldığım her detayda kendisi bizzat halletti.
Forum nezdinde kendisine teşekkür ederim.
Teşekkürler medevil
1
●344
- 01-10-2014, 16:56:12Tekrar hayırlı olsun hocam. Elimizden geldiğince yaptığımız işlerin arkasında durmaya çalışıyoruz. Umarım sizleri böyle memnun etmeye devam edebiliriz.CND adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bol kazançlar diliyorum.