• 17-11-2014, 13:26:08
    AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Encard ile akbanktan para çektim 0 komisyonla. 2. 3. 4. çekimlerde de ücretsiz mi bilen var mı?
    yaz boyunca 4 çekimdi, şimdi aylık teke indi diye biliyorum.
  • 17-11-2014, 13:29:39
    Haymac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yaz boyunca 4 çekimdi, şimdi aylık teke indi diye biliyorum.
    İşlem başına 1 lira diye duymuştum da, 1 liraysa sorun değil de.
  • 17-11-2014, 13:32:59
    ComPuter_DoctoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    daha önceki mesajlarımda yazmıştım tekrar veriyim ekran görüntüsünü


    hocam öğrenciye verirler mi peki gelir belgesi şart mı
  • 17-11-2014, 13:44:04
    Bende başvurdum bakalım, gelir belgesi şartı var mı kredi için acaba? Bu konuda bilgisi olan var mıdır
  • 17-11-2014, 14:19:17
    AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Encard ile akbanktan para çektim 0 komisyonla. 2. 3. 4. çekimlerde de ücretsiz mi bilen var mı?
    yıl sonuna kadar 1 defa ücretsiz çekim yapabiliyorsunuz onun dışındaki çekimlerde bankaların uyguladığı ücret yansıtılıyor
    SinneR38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam öğrenciye verirler mi peki gelir belgesi şart mı
    krmcnyldrm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende başvurdum bakalım, gelir belgesi şartı var mı kredi için acaba? Bu konuda bilgisi olan var mıdır
    gelir belgesi şart yani mesala ssk'nız yatıyorsa onlar ssk üzerinden ne kadar geliriniz varsa hesaplıyorlar ssk vs olmadan vermiyorlar zaten şartlarınız uygunsa başvuru yaptıgınızda dırek onaylanıyor başvurunuz alındı vs diyorsa onaylanmıyor onaylancaksa direk bilgileri girince ödeme planı vs geliyor ve anında hesaba yatırıyorlar parayı
  • 17-11-2014, 16:09:45
    Üyeliği durduruldu
    ComPuter_DoctoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yıl sonuna kadar 1 defa ücretsiz çekim yapabiliyorsunuz onun dışındaki çekimlerde bankaların uyguladığı ücret yansıtılıyor




    gelir belgesi şart yani mesala ssk'nız yatıyorsa onlar ssk üzerinden ne kadar geliriniz varsa hesaplıyorlar ssk vs olmadan vermiyorlar zaten şartlarınız uygunsa başvuru yaptıgınızda dırek onaylanıyor başvurunuz alındı vs diyorsa onaylanmıyor onaylancaksa direk bilgileri girince ödeme planı vs geliyor ve anında hesaba yatırıyorlar parayı
    Belirli rakama o kadar olan kredileri sistem otomatik olarak olumsuz ya da olum yanitliyor.
  • 17-11-2014, 16:19:54
    Kredi konusunda arkadaşın dediği gibi ilk çıktığında benden denememi istemişlerdi yusufkisa.com 'da yazısı var. Sonrasında ise yapamayanlar için video çekmiştim ;


    http://www.youtube.com/watch?v=vfAfgpbrO8w


    Para anında hesapta oluyor imza falan atmıyorsunuz bankanın güzelliği bu işte.
  • 17-11-2014, 18:19:52
    kumbara için attığım maile banada aynı dönüşü yaptılar
  • 18-11-2014, 12:25:35
    Üyeliği durduruldu
    ayın 13 ünde (kasım) internetten kart başvurusu yaptım 17 sinde uygunum dedim 2 gün oldu daha gelmediler yaw arkadaş okadar övdünüz bu sistemi geçelim dedik bumuydu yani