ComPuter_DoctoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yıl sonuna kadar 1 defa ücretsiz çekim yapabiliyorsunuz onun dışındaki çekimlerde bankaların uyguladığı ücret yansıtılıyor




gelir belgesi şart yani mesala ssk'nız yatıyorsa onlar ssk üzerinden ne kadar geliriniz varsa hesaplıyorlar ssk vs olmadan vermiyorlar zaten şartlarınız uygunsa başvuru yaptıgınızda dırek onaylanıyor başvurunuz alındı vs diyorsa onaylanmıyor onaylancaksa direk bilgileri girince ödeme planı vs geliyor ve anında hesaba yatırıyorlar parayı
Belirli rakama o kadar olan kredileri sistem otomatik olarak olumsuz ya da olum yanitliyor.