• 17-09-2014, 18:22:08
    #91
    Üyeliği durduruldu
    arkadaş bin lira dahi vermiyor ya

    kredi kartı borcu vardı garantı ve ıs banka ödemesını yaptım tamamen 2 sınınde tekrar 1000 lıra başvurdum bakalım ne olacak ögrencıyede tolerans tanısa keşke
  • 17-09-2014, 18:25:59
    #92

    hakkatten iyiymiş
  • 17-09-2014, 18:26:32
    #93
    bugün geldiler bankadan aldım kartımı hemen internet şubesine giriş yaptım en card şifresini belirledim, başvurucak arkadaşlarada kesinlikle tavsiye ederim.
  • 17-09-2014, 18:30:32
    #94
    Bende yaklaşık 1 aydır kullanıyorum gerçekten hizmetleri çok iyi. Tek eksikliği sanal kart oluşturulamıyor. O yüzden yurt dışı alışverişlerde insan ödeme yapmaya çekiniyor.
  • 19-09-2014, 10:46:15
    #95
    kredi basvurusunu mesai saatlerindemi yapmak lazim? aksam 7 gibi yapsam hemen yatar mi acaba ?
  • 19-09-2014, 18:19:40
    #96
    yahu borcum yok sadece kredi kartı kullanıyorum onu da her ay ödüyorum. Düzenli gelirim de var. Ama maksimum 7.800tl veriyorlar ne saçma iştir bu.
  • 19-09-2014, 21:59:28
    #97
    Üyeliği durduruldu
    bana da babama da 30 bin kredi çıktı

    babamın adına çekeyim belki ödeme de zorluk çekerim puanım düşmesin
  • 19-09-2014, 23:39:23
    #98
    Doğru anlamışmıyım arkadaşlar.
    İnternetden enpara.coma üye oluyorum.
    Onlar beni arıyorlar gün belirliyorlar .
    Sonra bulusup 1 imza atıyorum ve bana vadesiz enpara kartımı verip internet hesabımı açıyorlar...

    bende istediğim finansbank atmsinden enpara hesabıma para yatırıp masrafsız istediğim bankadaki hesaba havale eft falan yapabiliyorum.

    Sadece atm kartı olarak istediğim kadar sıfır masrafla kullanabiliyorum doğrumudur ?
  • 20-09-2014, 01:19:09
    #99
    AnSaNeRi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğru anlamışmıyım arkadaşlar.
    İnternetden enpara.coma üye oluyorum.
    Onlar beni arıyorlar gün belirliyorlar .
    Sonra bulusup 1 imza atıyorum ve bana vadesiz enpara kartımı verip internet hesabımı açıyorlar...

    bende istediğim finansbank atmsinden enpara hesabıma para yatırıp masrafsız istediğim bankadaki hesaba havale eft falan yapabiliyorum.

    Sadece atm kartı olarak istediğim kadar sıfır masrafla kullanabiliyorum doğrumudur ?
    aynen öyle