Doğru anlamışmıyım arkadaşlar.
İnternetden enpara.coma üye oluyorum.
Onlar beni arıyorlar gün belirliyorlar .
Sonra bulusup 1 imza atıyorum ve bana vadesiz enpara kartımı verip internet hesabımı açıyorlar...

bende istediğim finansbank atmsinden enpara hesabıma para yatırıp masrafsız istediğim bankadaki hesaba havale eft falan yapabiliyorum.

Sadece atm kartı olarak istediğim kadar sıfır masrafla kullanabiliyorum doğrumudur ?