• 03-10-2014, 10:25:35
    #10
    Bir hosting firması ancak bu kadar iyi olur ancak bu kadar sözünün eri olur bir kez daha teşekkürler cihan nimsi ve ekibi..
  • 03-10-2014, 10:46:29
    #11
    İsmi gibi güzel hizmet veriyorlar. Allah nazadan korusun
  • 11-12-2014, 21:24:08
    #12
    Nasıl bilirsiniz kısmına da yazdım, buradan da özellikle daha önce bir teşekkür açılmıştır yazayım diye girdim.

    Ana sitemi taşımak için bir host paketi aldım, 3 aylık ödemesini yaptım. Host işimizi görmedi, 2-3 gün sonra VPS tercih etmek zorunda kaldık. Taşıma vs işlemleri esnasına tüm ticketlara sabırla hızlı cevap verdiler.

    Hostu yaklaşık 1 hafta kullandık diye bu sürenin kesilip geri kalan tutarın hesabıma iletilmesini istedim, olur dediler. sonra baktım kullanılan 1 haftayı kesmeden tüm ödediğim miktar eklenmiş hesabıma.

    Şimdi eğer kesselerdi (ki bence hakları) en fazla 7-10 tl keseceklerdi. Bu beni fakir kendilerini zengin edecek bir tutar değildi. Ama insanın yüzünü güldürecek, tebessüm ettirecek bir davranıştı.

    Yolları her zaman açık olsun tüm Güzelhosting ekibinin...
  • 11-12-2014, 21:27:07
    #13
    bende tşk ederim beni hiç kırmıyorlar sağ olsunlar