• 16-08-2014, 17:27:38
    #1
    Sizlerde oluyormu bilmem ama bende arada bir böyle oluyor. daha önceden birkaç kez oluyordu şimdi fazlalaşdı.
    r10 forumunda oluyor gezinirken arada
  • 16-08-2014, 22:26:11
    #2
    Evet ara sıra oluyor da, kime teşekkürünüz var, cevap verecek olanlara mı ehehe :+)
  • 16-08-2014, 23:58:45
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Çerezlerden veya saldırı geldiğinde olduğunu söylemişti yöneticiler.