Kesinti - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Kesinti
2
●
307
R10.net
Şikayet & Teşekkür
Teşekkürüm Var
Kesinti
16-08-2014, 17:27:38
#1
AngelOfDeathh
Sizlerde oluyormu bilmem ama bende arada bir böyle oluyor. daha önceden birkaç kez oluyordu şimdi fazlalaşdı.
r10 forumunda oluyor
gezinirken arada
16-08-2014, 22:26:11
#2
engoin
Evet ara sıra oluyor da, kime teşekkürünüz var, cevap verecek olanlara mı ehehe :+)
16-08-2014, 23:58:45
#3
iGrand
Üyeliği durduruldu
Çerezlerden veya saldırı geldiğinde olduğunu söylemişti yöneticiler.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler