Aşşagıdaki Ürünleri Nisanın 17sinde Ödemeyle birlikte Sipariş verdim. ürünleri 26.04.2014 tarihinde elime geçti bi kaçı hala yolda

Fakat 1 üründe (En altdakinin bi üstü) Kırık Çıktı

Satıcıyla görüştüm.Aynısından 1 tane daha Hediye göndereceğini söyledi.
HTC Shell Clip cover'ı türkiyede 80-90 TL'ye satılıyor. Ben 8-9 dolara aldım. üründe elimde ulaştı kaliteli ve HTC orjinal kutusuyla geldi.
AliExpress'de Gümrük zımbırtısı haricinde bi sıkıntı görmedim Tavsiyede ederim.
Saygılarımla