• 26-02-2014, 20:14:28
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Turkcell'e, yanlışlıkla yaptığım paketi iptal edip TL iademi yaptığı için teşekkür ediyorum.
  • 26-02-2014, 20:28:49
    #2
    iyi gunune denk gelmisin
  • 26-02-2014, 20:30:31
    #3
    BySpy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iyi gunune denk gelmisin
    hayır pakette hiç bir kullanım yapmazsa o hakkı vardır müşterinin iadeyi alır.
  • 26-02-2014, 20:34:08
    #4
    Güzel bir bilgilendirme konusu. Eğer böyle bir şey varsa çok güzel.
  • 26-02-2014, 20:40:33
    #5
    + olarak turkcellde faturalı hat kullanıp paket aşımlarından fazla faturası gelen her abonenin yılda 1 indirim hakkı vardır, müşteri hizmetleriyle 1 kereliğe mahsus paketi yüksek kullanıyormus gibi gösterip indirim alabilirler.