Teşekkürler Defacto - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Teşekkürler Defacto
0
●
392
R10.net
Şikayet & Teşekkür
Teşekkürüm Var
Teşekkürler Defacto
24-02-2014, 13:20:37
#1
Watchmen35
Aldığım 3 parçayı (pantolon , atkı ve bodyi ) sitelerinde yazan ve net tarihte elime ulaştırdıkları için ve
uygun fiyata kaliteli ürünler sattıkları
için teşekkürler.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler