• 18-07-2013, 03:24:30
    #1
    iyisite.NET
    Merhaba arkadaşlar ;

    Uzun zamandır, gerçekten büyük bir istek / arzu ile katılmak istediğim R10 Istanbul - Ramazan etkinliklerine sonunda katılıyorum.


    Bu katılmamda beni ateşlendiren @sio
    Ödemede, bankalar arası işlemimi sağlayan @corpixx
    Tüm yoğunluğunu hiçe sayarak listeye ismimi / ismimizi ekleyen @********** `a

    Ayrıca, etkinliğe gelecek tüm arkadaşlara da

    Teker teker teşekkür ederim.

  • 18-07-2013, 03:26:34
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Güzel bir etkinlik olacağa benziyor, İstanbul'da o tarihlerde olabilseydim gelirdim mutlaka. Ben de bu imkanı sağlayan herkese teşekkür ediyorum.
  • 18-07-2013, 03:28:27
    #3
    iyisite.NET
    Aslında çok uzun zamandır, bir çok şey paylaştığımız ve beraberliğimizi sürdürdüğümüz insanları görmenin vereceği apayrı bir rengi ve tadı var.
  • 18-07-2013, 03:30:45
    #4
    Gitmende vesile olduysam ne mutlu bana iyi eğlenmeler uğur hocam Asıl teşekkür edilmesi gereken biri varsa oda @sio
  • 18-07-2013, 03:31:00
    #5
    Darısı Zonguldak'ın başına.
  • 18-07-2013, 03:32:23
    #6
    iyisite.NET
    corpixx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gitmende vesile olduysam ne mutlu bana iyi eğlenmeler uğur hocam Asıl teşekkür edilmesi gereken biri varsa oda @sio
    O apayrı birşey zaten.

    musevvid adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Darısı Zonguldak'ın başına.
    Hayırlısı olsun.
  • 18-07-2013, 03:36:56
    #7
    Üyeliği durduruldu
    musevvid adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Darısı Zonguldak'ın başına.
    Yapalım bir şeyler ya ağustosa kadar Bartın'dayım ben
  • 18-07-2013, 03:51:29
    #8
    ruhadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yapalım bir şeyler ya ağustosa kadar Bartın'dayım ben
    Bu bölgeden aslında forumda üyeler var ancak çoğunun birbirinden haberi yok. Batı Karadeniz olarak forumda ayrıntılı tarama yapılsa belki bir buluşma yapacak kadar kişi çıkar.
  • 18-07-2013, 03:57:40
    #9
    İstanbul'a yakın olsam bile gelmek isterdim ancak arada 15 saatlik yol var.