• 31-03-2013, 16:24:10
    #46
    Üyeliği durduruldu
    SHNBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lütfen bana cevap vermeyiniz. Boş işler ile uğraşan insanlara ayıracak vaktim yok.

    Bu mesajı Maslak'a holdingimin 16. katındaki ofisime giderken BMW X6 marka aracımdan iPhone 4s marka telefonum ile şoförümün yanında oturan genel sekreterim Hale'ye gönderttim.
    ayfon 5 cikmamismiydi supheye dustum
  • 31-03-2013, 20:35:20
    #47
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Şarlok holms'un Türk versiyonu (: tebrikler Ongun
  • 31-03-2013, 21:41:41
    #48
    R10 efsanesi kankam benim )
  • 31-03-2013, 22:03:33
    #49
    Hem hafiye hem Ban yeme Krali
  • 01-04-2013, 16:21:54
    #50
    Kimse yokken yanımda olan, gerçekten kıymetli birisin abi. İyi ki tanışmışız, iyi ki
    zamanında beni defalarca yakalamışsın Bende gönülden teşekkür ederim, bir çok şey senin sayende sayende.
  • 01-04-2013, 16:23:33
    #51
    Üyeliği durduruldu
    Siz sadece multi bulması ve banlanmasını biliyorsunuz haliyle, yakından tanıyan birisi olarak fazlası ile çok yönlü bir kişiliği olduğunu söyleyebilirim.
  • 22-05-2017, 02:56:29
    #52
    Konu maxigeyikte gündeme geldiği için hortlatayım bari.

    Kullanıcı başlığımda da kısaca yazdığı üzere; efsaneler asla ölmez, sadece şekil değiştirir!
  • 22-05-2017, 02:59:59
    #53
    Genel olarak konuları hep Vize, veya Final haftama denk gelmektedir. Sıraya, oturuyorum zaten geceden inek gibi ders çalışıyoruz okuyanlar bilir 10 haftayı, 1 güne sığdırıyoruz. Sıraya oturduktan sonra başlasın @Jurisconsult hikayelerini okumak taa ki, sınav kağıdı elime gelene kadar okuyorum bazen bir de esprili bir şekilde yazıyor şikayetleri işte oralar can alıyor
  • 22-05-2017, 03:07:33
    #54
    BilgiciDedeniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Genel olarak konuları hep Vize, veya Final haftama denk gelmektedir. Sıraya, oturuyorum zaten geceden inek gibi ders çalışıyoruz okuyanlar bilir 10 haftayı, 1 güne sığdırıyoruz. Sıraya oturduktan sonra başlasın @Jurisconsult hikayelerini okumak taa ki, sınav kağıdı elime gelene kadar okuyorum bazen bir de esprili bir şekilde yazıyor şikayetleri işte oralar can alıyor
    Bu konu ilk açıldığında yıl 2013'tü ve ben de senin gibi üniversiteliydim. @corpixx; o günleri iyi bilir. Daha iPhone 5 yeni çıkmış, bu konudaki birçok üye banlanmamıştı. Buralar hep dutluktu. Yaşlandık be.