• 01-03-2013, 23:53:38
    #1
    @Terkos arkadaşa teşekkürüm var.
    Kendisine bu gün iş verdim. Gece 2-3 gibi teslim eder misiniz dedim. Ederim dedi ama kendisi 7 gibi işi teslim etti.
    Ayrıca istediğimden çok daha iyisini yaptı. Ben dışardaydım bana görüntüleri yolladı.
    Tasarım vs. yaptıracaklara kesinlikle tavsiye ederim. Fiyatı çok düşükte değil yüksekte değil.
    Kendisine çalışmasından dolayı teşekkür ediyorum.
  • 02-03-2013, 00:06:50
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Teşekkür ederim gerçekten iyi düşüncelerin için,
    Elimden geleni yaptım aldığımı hakettiysem ne mutlu bana.
    Senin dürüstlüğün ve hakkı fazlasıyla vermende es geçilemez.