@Terkos arkadaşa teşekkürüm var.
Kendisine bu gün iş verdim. Gece 2-3 gibi teslim eder misiniz dedim. Ederim dedi ama kendisi 7 gibi işi teslim etti.
Ayrıca istediğimden çok daha iyisini yaptı. Ben dışardaydım bana görüntüleri yolladı.
Tasarım vs. yaptıracaklara kesinlikle tavsiye ederim. Fiyatı çok düşükte değil yüksekte değil.
Kendisine çalışmasından dolayı teşekkür ediyorum.
Terkos'a teşekkürüm var.
1
●368