Türk telekom hattım var yurt dışındayım uçak modunda wifi ile arama açık şeklinde kullanırken sms geliyordu. Şimdi yurt dışı hat satın aldım. Çift sim olarak telefonu kullanıyorum. Uçak modundan çıkardım haliyle ama şu an şebeke üzerinde R harfi belirdi. Bununla ilgili ücret yansır mı acaba? Sms atmadım, veri dolaşımı kapalı, mobil veriyi de açmadım arama da yapmadım sadece uçak modundan çıkardım bunun bir ücret yansıması olur mu? Bi de sms alamıyorum kredi kartından alışveriş yapıyorum internetten doğrulama kodunu vesaire giremiyorum. Tecrübeli olan bilgisi olan var mı acaba?