• 09-05-2024, 15:04:28
    #1
    Merhabalar, Telegram grubunda bir konu açtık yanlışlıkla, silemiyoruz. Ayrı olarak sekme gözüküyor grupta, görüntü olarak rahatsız ediyor ve konu özelliğini kapatmak istiyoruz ama beceremedik bir türlü. Nasıl yapılıyor acaba bilen var mı? İnternette araştırdım bulamadım
  • 10-05-2024, 00:25:23
    #2
    telegram: @chavobellaa yazın yardımcı olayım hocam
  • 10-05-2024, 02:43:36
    #3
    Chavobellaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    telegram: @chavobellaa yazın yardımcı olayım hocam
    hocam teşekkür ederim niyetiniz için, grubu kapattım yenisini açtım. Daha da telegram'da "konu açma ayarlarına" tıklamam