• 26-03-2023, 22:15:01
    #1
    Merhaba arkadaslar. Belirli gruplardaki ortalama 2 3 k kişiye mesaj göndertilecektir.
    üye çekim fiyatiyla kariştirilmasin. O fiyattan ödeme yapacak olsam direk grup kurarim.

    Fiyat bilgisi için pm.
  • 27-03-2023, 16:49:15
    #2
    Grup kur daha kolay. Mesaj atmak maliyetli
  • 28-03-2023, 18:12:41
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Mesaj atmanın maliyeti üye ekleme maliyetinden daha fazla
  • 30-03-2023, 23:21:59
    #4
    NEVIL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mesaj atmanın maliyeti üye ekleme maliyetinden daha fazla
    Ya 1 hesaptan 40 mesaj göndersen 25 hesap yapar. Oda 250₺ yapar onay. Bunlar patlamasa bile geri kalanı kar
  • 30-03-2023, 23:44:02
    #5
    gurgur7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya 1 hesaptan 40 mesaj göndersen 25 hesap yapar. Oda 250₺ yapar onay. Bunlar patlamasa bile geri kalanı kar
    hocam pratikte 1 hesap şu kadar atsa diye hesaplanıyor ama işe başlayınca bazen 1 hesap 5. mesajda ölmüş oluyor