• 31-10-2022, 05:37:08
    #19
    Üyeliği durduruldu
    @gurgur7; hatlar hangi operatör acaba?
  • 31-10-2022, 07:32:33
    #20
    Profesör adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hatlara E-sim alıp birkaç server üzerine kurun, 5sim'e kiraya verin. +90 ise güzel kar bırakacaktır.
    merhaba hocam nereden kiraya verebiliyoruz bulamadım da
  • 31-10-2022, 09:06:45
    #21
    1 kişinin adına olan kayıtlı hatlarda belirli bir limit yok mu? 15 bin adet tek kişi adına biraz garip geldi. Ben mi yanlış biliyorum
  • 31-10-2022, 09:08:57
    #22
    Hocam aylık ne kadar fatura ödüyorsunuz? Kontörlü olsa da kapanmaması için deli para gerekli.
  • 31-10-2022, 09:40:04
    #23
    gurgur7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar. Yaklaşık 15.000 adet hattım var. Hatlar üzerime kayıtlı. Öyle 5sim vs çalıntı numaralar değil. Direk bana ait. Bu hatlarımı başka sektörlerde kullanıyorum. Son zamanlarda telegram işi yapan kişiler ulaşmaya başladı. 200 200 numara vermek beni yorur o yüzden ya bu işi anlatıcak biri lazım işten anlayan yada ben 5.000 5.000 onay verebilceğim biri.
    Telegram için isteyen kişilere vermemeni tavsiye ederim. Muhtemelen 10 15 gün içinde kapanacak. Boşuna hatlarını pisletme derim.
  • 31-10-2022, 11:13:05
    #24
    Herkes öneri vermiş ama kimse hukuki durumlardan bahsetmemiş. En basitinden telegram açılsa dahi o numaradan ************** yapılırsa siz de suç ortağı olmuş olacaksınız.
  • 31-10-2022, 11:23:58
    #25
    Kurumsal PLUS
    Ben inanmıyorum. Aylık açma limiti var. 15.000 hat içinde bir dünya vergi çıkar.4,23- 5 TL arası aylık ücreti olması gerekiyor. Bu kadar hattı nasıl kontrol ediyorsunuz ayrıca? İşin içinde bir illegal olay döndüğünü düşünüyorum....
  • 31-10-2022, 11:47:00
    #26
    Acik hattir onlar ustune 15k hat alsan duramassin
  • 31-10-2022, 12:57:51
    #27
    Telekom bayin felan mı var hocam ?