• 01-12-2020, 14:22:51
    #1
    Selamlar,
    Numaram ve sim kartım yok ama telegramdan hesaplar açmak istiyorum ve Api kullanmak istiyorum.
    Nasıl yapabilirim?
  • 03-12-2020, 16:21:40
    #2
    Yapamazsın..
  • 03-12-2020, 21:24:18
    #3
    Olmaz