• 18-04-2020, 00:55:39
    #1
    Merhaba arkadaşlar, adını yeni yeni duymaya başladığım telegram hakkında sorum olacak, telegram kanalı satın almaya karar verdiğimizde devir işlemi nasıl oluyor? İnstagramdaki gibi ilk mail vs durumları var mı? Süreç nasıl işliyor?
  • 18-04-2020, 01:04:50
    #2
    Misafir
    whatsapp gibi düşünün hocam ama herkesin kullanıcı adı var. kanalda sizi sahip olarak tanımlıyor, kanal size geçiyor. mail yok.
    • comingxweb
    • ASY117
    comingxweb ve bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 18-04-2020, 01:08:00
    #3
    Eski yönetici sizi yönetici olarak tanımlıyor, siz eski yöneticiyi yöneticilikten çıkarıyorsunuz kanal size geçmiş oluyor.
  • 18-04-2020, 01:09:33
    #4
    Aynen sizi yönetici yaptıktan sonra size tüm hakları veriyor kendisi çıkıyor kanaldan .Kanal sizin oluyor bir daha alamaz.
  • 18-04-2020, 01:11:53
    #5
    onurtayli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eski yönetici sizi yönetici olarak tanımlıyor, siz eski yöneticiyi yöneticilikten çıkarıyorsunuz kanal size geçmiş oluyor.
    Grup kurucusunu yöneticilikten çıkarabiliyor muyuz? Mantıken olmaz gibi geliyor da. Whatsappta da öyle ayrıca 🤔
  • 18-04-2020, 01:12:50
    #6
    mykill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Grup kurucusunu yöneticilikten çıkarabiliyor muyuz? Mantıken olmaz gibi geliyor da. Whatsappta da öyle ayrıca 🤔
    Kendisi de çıkıyor olabiliyor hocam, yanlışım olabilir.
  • 18-04-2020, 01:34:32
    #7
    comingxweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar, adını yeni yeni duymaya başladığım telegram hakkında sorum olacak, telegram kanalı satın almaya karar verdiğimizde devir işlemi nasıl oluyor? İnstagramdaki gibi ilk mail vs durumları var mı? Süreç nasıl işliyor?
    bence satın almak yerine az bucuk sosyal medya çevreniz varsa kanal/grup açarak kendiniz geliştirmelisiniz. Daha tecrübeli ve daha gelişmiş olursunuz.
  • 18-04-2020, 01:44:46
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sizi yönetici eklerken sahipliği devret var
  • 18-04-2020, 02:35:41
    #9
    Sahipliği devrettikten sonra çıkış yapılıyor hocam