Apple'ın kurucusundan şok öneri!
Apple'ın kurucularından Steve Wozniak, Appleın Android işletim sistemiyle çalışan telefon yapması gerektiğini belirtti.
Hiçbir şeyin Appleı, Android piyasasının dışında tutamayacağını söyleyen Wozniak; bu durumla rekabet edebilecek noktada olduklarını kaydederek, Yaptığımız şeyleri Androidle karşılaştırdığımızda insanlar tasarımlarımıza değer veriyor. Aynı anda her iki piyasada da yer alabiliriz dedi.
Wozniak daha önce de iPad Air ve iPad mininin piyasaya çıkması sonrası iPadler ihtiyacıma hitap etmiyor demişti. Wozniak, bir Alman sitesine yaptığı açıklamadaysa, Apple için, Bence biraz geride demiş, diğer şirketlerin Applea yetiştiğini belirtmişti. Wozniak ayrıca, Samsung büyük bir şirket. Mükemmel ürünler yapıyor şeklinde konuşmuştu.
Tüm bu açıklamalara rağmen şu anda şirketin yönetim kurulunda bulunmayan Wozniak Applea olan bağlılığını sürdürüyor. Wozniak, yeni çıkan Apple ürünlerini ilk günlerde sıraya girerek almaya çalışıyor.
Kaynak: veteknoloji
Apple'dan Android telefon!
0
●369