• 25-07-2013, 04:17:19
    #1


    Ubuntu'lu cep Edge tanıtıldı!

    Hem Android'i hem de Ubuntu'yu tam olarak çalıştırabilen yetenekli cep, resmi olarak tanıtıldı!

    Masaüstü bilgisayarlarla mobil cihazları bir araya getirmeyi amaçlayan Ubuntu, 2014'te piyasaya süreceği cebi Edge'i tanıttı.

    Cihazı hayata geçirmek üzere kullanıcılarından yardım isteyen Canonical, 32 milyon dolar fon toplamayı hedefliyor. Indiegogo'da fon toplayan cihaza ilk destek verenler, onu 600 dolara satın alma şansı elde edecekler. Cihaz, haberi yayına hazırladığımız an itibariyle 4 milyon dolar fon toplamış durumda.

    Android beraberinde tam bir Ubuntu masaüstünü çalıştırabilen Ubuntu Edge, dört çekirdekli işlemci, 4GB RAM ve 128GB depolamayla geliyor. 4.5 inç'lik 1.280x720 çözünürlüklü "safir kristal cam" ekrana sahip telefon, 8 megapiksellik bir arka kamera ve 2 megapiksellik bir ön kamera sunuyor.

    Canonical'ın daha temel özelliklere sahip bir akıllı cep piyasaya sürme planları da var. Şirketin kurucusu, Edge'in gerçeğe dönüşmesi için yeteri kadar desteklenmesinin şart olduğunu da vurguluyor.

  • 25-07-2013, 04:18:56
    #2
    Üyeliği durduruldu
    değişik bi sistem oluşturacaklar belliki
  • 25-07-2013, 04:20:51
    #3
    4gb ram, safir ekran gercekten cok iyi
    ubuntu belki durumlari degistirir

    merak ettigim gercek satis fiyati ne olacak acaba?
  • 25-07-2013, 04:22:20
    #4
    İlgili tanıtım videosu (ingilizce)

    http://www.youtube.com/watch?feature...&v=eQLe3iIMN7k
  • 25-07-2013, 04:22:24
    #5
    çoğu telefon fiyatları dibe iner baska bi marka çıkınca
  • 25-07-2013, 04:24:06
    #6
    4GB RAM ve 128GB depolamayla geliyor.

    çıkar çıkmaz almayı planlıyorum sırf şunları gördüğümden dolayı
  • 25-07-2013, 10:49:30
    #7
    benim bilgisayar bile 2gb ram adamlar cep telefonuna 4 gb ram takmışlar
  • 25-07-2013, 11:38:02
    #8
    Donanımı ile çok iddaa'lı geliyor inş yazılım konusunda da geride kalmazda tercih edenler sorun yaşamaz..
  • 25-07-2013, 11:41:04
    #9
    cok saglam ve dusundugum bisey. ubuntu varsa ona red hatte kurulur her sey yapilir.


    isle ugrasanlar icin harika birsey olacak agzimin suyu aka aka bekliyorum