• 18-08-2008, 20:38:25
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba Arkadaşlar WHMCS Temamı Sonunda Bitirdim.Temanın Alt Yapısı LineBilisim'e Aittir.Msnye ekledim görüşecektim fakat kaç gündür ne msnyi açıyor.Nede r10'da görüyorum.Yeni turuncu temamız hakkında yorumlar bekleniyor.Ayrıca JeTTasarım Emre'den sizin huzurunuzda özür diliyorum özür dilerim emre o gün öyle demek istememiştim.İnşallah engeli kaldırırsın.Tema hakkındaki Yorumlarınız İçin Şimdiden teşekkürler.

    BilgiliHost.Com - İnternet Ve Bilişim Hizmetleri - Destek
    destek@bilgilihost.com

    Eger LİNEBİLİSİM Bir Ücret Talep Ederse Ödenecektir.Zaten Bende Böyle Böyle Birşey Yapıyorum Diye Haber Vericektim Fakat Ortalıkta Göremedim.Şimdiden Güzel Veya Kötü Yorumlarınız İçin Teşekkürler.

    Saygılarımla..
    Resul Korkmaz
  • 18-08-2008, 20:40:37
    #2
    hos bir tasarım arkadas
  • 18-08-2008, 20:43:34
    #3
    Üyeliği durduruldu
    yelkenbilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hos bir tasarım arkadas
    Teşekkürler
  • 18-08-2008, 20:44:07
    #4
    Banner çok profesyonel durmuyor bence. Bunun dışında güzel bir tasarım.
  • 18-08-2008, 20:44:16
    #5
    mizah sitesini andırıyor sanki, bilişim hizmeti veren bir site biraz ağır olmalı diye düşünüyorum.. ama başarılı
  • 18-08-2008, 20:46:33
    #6
    çok göz yoruyor, biraz daha sade bir tasarımı olsaymış keşke.
  • 18-08-2008, 20:48:26
    #7
    Üyeliği durduruldu
    yazılar belli değil okunabilir sade olmalı arkaplan çok cıvıl cıvıl oda sade olmalı logoda profesyonel olmalı okadar
  • 18-08-2008, 20:53:24
    #8
    Üyeliği durduruldu
    O Kadar Kötümü Ya ?
  • 18-08-2008, 20:56:55
    #9
    menülerin yazıları çok büyü olmuş, ayrıca header da pek oturmamış, biraz daha oturaklı ve küçük logolu bi header olabilir. eleştirilerin yapıcı olması dileğiyle