Merhaba Arkadaşlar WHMCS Temamı Sonunda Bitirdim.Temanın Alt Yapısı LineBilisim'e Aittir.Msnye ekledim görüşecektim fakat kaç gündür ne msnyi açıyor.Nede r10'da görüyorum.Yeni turuncu temamız hakkında yorumlar bekleniyor.Ayrıca JeTTasarım Emre'den sizin huzurunuzda özür diliyorum özür dilerim emre o gün öyle demek istememiştim.İnşallah engeli kaldırırsın.Tema hakkındaki Yorumlarınız İçin Şimdiden teşekkürler.

BilgiliHost.Com - İnternet Ve Bilişim Hizmetleri - Destek
destek@bilgilihost.com

Eger LİNEBİLİSİM Bir Ücret Talep Ederse Ödenecektir.Zaten Bende Böyle Böyle Birşey Yapıyorum Diye Haber Vericektim Fakat Ortalıkta Göremedim.Şimdiden Güzel Veya Kötü Yorumlarınız İçin Teşekkürler.

Saygılarımla..
Resul Korkmaz