• 29-10-2007, 13:23:31
    #1
    Mert kankamın, patronuna laf sokmak için yaptığı wallpaper


    http://img81.imageshack.us/img81/299...esignerko3.jpg
  • 29-10-2007, 13:26:21
    #2
    Misafir
    güzelmiş kullanmaya başladım bile
  • 29-10-2007, 13:33:54
    #3
    Güzel olmuş
  • 29-10-2007, 13:42:03
    #4
    Üyeliği durduruldu
    yakoSin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    güzelmiş kullanmaya başladım bile
    Aynen ....
  • 31-10-2007, 13:13:54
    #5
    Bi zamanlar bir ajansta çalışırken sahibi bizim de böyle olmamızı isterdi Yazık hala çözemedi bu işleri hala yerinde sayıyor
  • 01-11-2007, 02:49:54
    #6
    guzel bir calisma
  • 03-11-2007, 10:53:12
    #7
    Güzel olmuş.Fakat monitörde ki ışık effecti biraz kötü geldi bana