Banner Lazım :( - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Banner Lazım :(
22
●
1.277
R10.net
Grafik & Tasarım
Tasarım Kütüphanesi
Banner Lazım :(
1
2
3
22-10-2007, 16:27:32
#1
sezbilisim
Üyeliği durduruldu
Arkadaşlar sitem için sitelere reklam vermeyi düşünüyorum ama bi bannerım yok
tasarımcı arkadaşlardan yardımcı olan cıkarmı acaba ?
468*60 Boyutunda olacak
Site ismi vermek yasak sanırım o yuzden ilginene arkadaşlar lütfen bana pm atsınlar
22-10-2007, 16:32:30
#2
DreamWeaver
<konudışı> ya bi taneniz de parayla yaptırın
</konudışı>
22-10-2007, 16:38:42
#3
sezbilisim
Üyeliği durduruldu
çevrem geniştir eğer ii iş çıkarırsan çok iş bulurum sana söz
22-10-2007, 17:06:38
#4
project2007
işte ufak bi banner
begenmedi ama ne yapalım
22-10-2007, 17:09:06
#5
sezbilisim
Üyeliği durduruldu
beğenmemek değil estafurlar ama her zaman derim iyinin de iyisi vardır
22-10-2007, 17:20:06
#6
wolqen
Üyeliği durduruldu
22-10-2007, 17:22:44
#7
sezbilisim
Üyeliği durduruldu
teşekkurler yeni bannerları bekliyorum
22-10-2007, 17:24:35
#8
ach
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
project2007 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
işte ufak bi banner
begenmedi ama ne yapalım
Aslında güzelmişte
22-10-2007, 17:35:20
#9
ozkaan
Ücret Karşılığı Profesyonel Olarak Yapabilirim . İlgilenirsen PM Atabilirsin
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler