Logo Hakkında Yorum ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Logo Hakkında Yorum ?
4
●
448
R10.net
Grafik & Tasarım
Tasarım Kütüphanesi
Logo Hakkında Yorum ?
11-10-2012, 14:26:37
#1
Bench
Üyeliği durduruldu
Logo Point Blank Klanımız İçin Yapılmıştır. Logo Hakkındaki Düşüncelerinizi Paylaşabilirmisiniz ?
11-10-2012, 14:28:43
#2
cArsi12bjk1
Üyeliği durduruldu
Vektörel ise güzel yapılmış gerçekten.
11-10-2012, 14:31:25
#3
Bench
Üyeliği durduruldu
Çizimden Anlayan Birisi Değilim Ensar Canca İsimli Arkadaşımız Yaptı Logoyu
11-10-2012, 16:51:16
#4
Sivaa
Üyeliği durduruldu
Ücretsiz olarak yaptıysa vektörel değildir ama güzelmiş .)
11-10-2012, 21:36:54
#5
Bench
Üyeliği durduruldu
Sivaa adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ücretsiz olarak yaptıysa vektörel değildir ama güzelmiş .)
Kendi Klan Oyuncum Ücret Almadı Tabiki Yorum İçin Teşekkürler.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler