• 11-10-2012, 14:26:37
    #1
    Üyeliği durduruldu



    Logo Point Blank Klanımız İçin Yapılmıştır. Logo Hakkındaki Düşüncelerinizi Paylaşabilirmisiniz ?
  • 11-10-2012, 14:28:43
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Vektörel ise güzel yapılmış gerçekten.
  • 11-10-2012, 14:31:25
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Çizimden Anlayan Birisi Değilim Ensar Canca İsimli Arkadaşımız Yaptı Logoyu
  • 11-10-2012, 16:51:16
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Ücretsiz olarak yaptıysa vektörel değildir ama güzelmiş .)
  • 11-10-2012, 21:36:54
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Sivaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ücretsiz olarak yaptıysa vektörel değildir ama güzelmiş .)
    Kendi Klan Oyuncum Ücret Almadı Tabiki Yorum İçin Teşekkürler.