bunları nasıl çizerim hangi programla ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
bunları nasıl çizerim hangi programla ?
3
●
511
R10.net
Grafik & Tasarım
Tasarım Kütüphanesi
bunları nasıl çizerim hangi programla ?
02-10-2012, 06:12:23
#1
delikanli53
Merhabalar,
tarzı ikon resim adı herneyse sıfırdan nasıl çizerim, photoshop bilgim idare eder adobe diğer programlarını bilmiyorum ama bu tarz şeyler çizmem gerekiyor bir şekilde öğrenmem lazım.
Cevaplar için şimdiden teşekkür ederim.
02-10-2012, 11:35:11
#2
BySeco
Merhaba,
Photoshop ile çizmek isterseniz, yüksek çözünürlüklü bir çalışma açıp zoom yaparak pixel pixel çizebilirsiniz.
Başka bir teknik bilmiyorum.
02-10-2012, 12:03:22
#3
ErN3sto87
adobe illustrator çizim için ideal bir program vektörel olduğu için daha sonra boyutlandırma sıkıntısı yaşamazsınız
13-10-2012, 11:43:52
#4
rfn2002
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
http://www.noupe.com/tutorial/55-ado...torials-2.html
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler