• 26-09-2012, 16:21:15
    #1
    Merhaba,

    Arkadaşlar daha önce çizmiştim fakat psd. kaybedince tekrardan çizmeye karar verdim bu sefer html dökmedim onuda hayrına başka bir arkadaş yaparsa memnun olurum.

    PSD Download

    Rar Pass : r10-sinfulls

    1-2 renk olarak ön izlemesi ;





  • 29-09-2012, 14:57:18
    #2
    çok güzel olmuş
  • 29-09-2012, 15:01:22
    #3
    çok güzel teşekkürler. html dökülürse çok güzel olur
  • 29-09-2012, 15:03:16
    #4
    html hali olması lazımdı ama forum geriye gittikten sonra duruyormu şu anda hatırlamıyorumm
  • 29-09-2012, 15:04:28
    #5
    müzikte vardı galiba öyle hatırlıyorum

    güzel olmuş eline sağlık.
  • 29-09-2012, 15:10:18
    #6
    NetHunterz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    müzikte vardı galiba öyle hatırlıyorum

    güzel olmuş eline sağlık.
    varsa süper olur şubatta lazım olacak (:
  • 29-09-2012, 20:54:38
    #7
    Evet müzikte vardı neyse bi ara boş vaktimde onuda yapayım r10'da yardımlaşma ölmüş valla
  • 29-09-2012, 22:53:39
    #8
    Çok hoş.
  • 29-09-2012, 23:03:18
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Harika olmuş eline sağlık .