• 30-09-2007, 22:52:22
    #10
    TEşekkürler Arkadaşlar
  • 30-09-2007, 22:53:33
    #11
    Misafir


    Bu resimdeki yaratığı sizmi yaptınız
  • 30-09-2007, 23:11:00
    #12
    Üyeliği durduruldu
    ****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Bu resimdeki yaratığı sizmi yaptınız
    Daha önce başka bir sitede denk geldim o karakter'e sanırım hazır değil.
  • 30-09-2007, 23:12:30
    #13
    ****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Bu resimdeki yaratığı sizmi yaptınız
    zuhaha yaratık
  • 01-10-2007, 00:42:02
    #14
    ben yaptım sen yorumla tarzı konuların açılması yasak değilmiydi?
  • 01-10-2007, 00:45:35
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Harika çalışmalar,çok yaratıcısın.
    Yolun açık olsun...
  • 01-10-2007, 02:06:21
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Evet güzel çalışmalar tebrikler Bende ne yazıkki photo shopdan anlamıyorum sevabına bi logo yapan çıksa be
  • 01-10-2007, 02:17:37
    #17
    Üyeliği durduruldu
    peki ufak bi bannerı kaça yapıyosun forum için
  • 01-10-2007, 10:53:49
    #18
    tebrikler,başarılı çalışmalar...