Çalışmalarım - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Çalışmalarım
22
●
1.778
R10.net
Grafik & Tasarım
Tasarım Kütüphanesi
Çalışmalarım
1
2
3
30-09-2007, 22:52:22
#10
PesimisTr
TEşekkürler Arkadaşlar
30-09-2007, 22:53:33
#11
Labidu
Misafir
Bu resimdeki yaratığı sizmi yaptınız
30-09-2007, 23:11:00
#12
JustGo
Üyeliği durduruldu
****** adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu resimdeki yaratığı sizmi yaptınız
Daha önce başka bir sitede denk geldim o karakter'e sanırım hazır değil.
30-09-2007, 23:12:30
#13
Jonturk
****** adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu resimdeki yaratığı sizmi yaptınız
zuhaha
yaratık
01-10-2007, 00:42:02
#14
Grafix
ben yaptım sen yorumla tarzı konuların açılması yasak değilmiydi?
01-10-2007, 00:45:35
#15
backdoor
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Harika çalışmalar,çok yaratıcısın.
Yolun açık olsun...
01-10-2007, 02:06:21
#16
Fatih33
Üyeliği durduruldu
Evet güzel çalışmalar tebrikler
Bende ne yazıkki photo shopdan anlamıyorum sevabına bi logo yapan çıksa be
01-10-2007, 02:17:37
#17
My_X
Üyeliği durduruldu
peki ufak bi bannerı kaça yapıyosun forum için
01-10-2007, 10:53:49
#18
oktay
tebrikler,başarılı çalışmalar...
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler