basit ama yapamıyorum - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
basit ama yapamıyorum
1
●
224
R10.net
Grafik & Tasarım
Tasarım Kütüphanesi
basit ama yapamıyorum
23-08-2012, 16:40:46
#1
bagwell34
merhabalar,
ben site adresini yazmak için aşağıdaki gibi bir alan nasıl oluşturabilirim .?
23-08-2012, 19:24:57
#2
AyazWeb
Photoshopta bunu basitçe yapabilirsin istersen mehmet[at]ayazweb.com ekle yardımcı oluyum.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler