İlk tasarımım - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
İlk tasarımım
10
●
764
R10.net
Grafik & Tasarım
Tasarım Kütüphanesi
İlk tasarımım
1
2
14-01-2011, 17:45:00
#1
MaxeS
arkadaşlar ilk tasarımım sizce nasıl iyi kötü yorumlarınızı alabilirmiyim ilerlesem faydasını görürmüyüm ışık varmı bende
14-01-2011, 17:53:48
#2
BaNNeR
arkaplan ve sayfa numaralarını duzeltırsen ıyı olur
ilke göre güzel
14-01-2011, 17:55:58
#3
MaxeS
BaNNeR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
arkaplan ve sayfa numaralarını duzeltırsen ıyı olur
ilke göre güzel
yeni yaptığımda deiştirirm artık bide boyutta sorunum var boyutlardan hiç anlamıyorum
14-01-2011, 18:40:03
#4
okyay58
Kategori isminin olduğu alan yazıya fazla yakın olmuş ve birde aynı yerdeki yazı boyutunu biraz küçültürsen daha iyi görünür. Başarılar..
15-01-2011, 01:33:59
#5
nightclub
Post kısmının altındaki XX okundu kısmındaki punto düşerse iyi olur
Kategori kısmı da küçülürse gayet başarılı
Ayrıca alttaki buton kısımları da kendin tasarlamalısın
15-01-2011, 01:37:27
#6
LogoMogo
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
ilk tasarıma göre iyi devam et bırakma peşini
15-01-2011, 01:37:34
#7
Misafir
Proff bir tasarım olmamış ama, ilk becerinize göre çok güzel olmuş bence...
15-01-2011, 01:39:19
#8
exlampe
Üyeliği durduruldu
ilk tasarım olmasını göz önünde bulundurarak gayet iyi ileride daha profesyonellerini yapacaksınız eminim
15-01-2011, 01:58:56
#9
SpyboT
Üyeliği durduruldu
ilk tasarımını yapan herkesde gözlemlediğim şey yanlış fon kullanımı
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler