• 14-01-2011, 17:45:00
    #1
    arkadaşlar ilk tasarımım sizce nasıl iyi kötü yorumlarınızı alabilirmiyim ilerlesem faydasını görürmüyüm ışık varmı bende
  • 14-01-2011, 17:53:48
    #2
    arkaplan ve sayfa numaralarını duzeltırsen ıyı olur

    ilke göre güzel
  • 14-01-2011, 17:55:58
    #3
    BaNNeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkaplan ve sayfa numaralarını duzeltırsen ıyı olur

    ilke göre güzel
    yeni yaptığımda deiştirirm artık bide boyutta sorunum var boyutlardan hiç anlamıyorum
  • 14-01-2011, 18:40:03
    #4
    Kategori isminin olduğu alan yazıya fazla yakın olmuş ve birde aynı yerdeki yazı boyutunu biraz küçültürsen daha iyi görünür. Başarılar..
  • 15-01-2011, 01:33:59
    #5
    Post kısmının altındaki XX okundu kısmındaki punto düşerse iyi olur

    Kategori kısmı da küçülürse gayet başarılı

    Ayrıca alttaki buton kısımları da kendin tasarlamalısın
  • 15-01-2011, 01:37:27
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ilk tasarıma göre iyi devam et bırakma peşini
  • 15-01-2011, 01:37:34
    #7
    Proff bir tasarım olmamış ama, ilk becerinize göre çok güzel olmuş bence...
  • 15-01-2011, 01:39:19
    #8
    Üyeliği durduruldu
    ilk tasarım olmasını göz önünde bulundurarak gayet iyi ileride daha profesyonellerini yapacaksınız eminim
  • 15-01-2011, 01:58:56
    #9
    Üyeliği durduruldu
    ilk tasarımını yapan herkesde gözlemlediğim şey yanlış fon kullanımı