• 13-01-2011, 20:40:16
    #1
    Arkadaşlar biraz amatörce bir tasarım yeni başladım ama sizce devam etmeye değer mi?Yorumlarınız için şimdiden teşekkürler.
  • 13-01-2011, 20:41:12
    #2
    Üyeliği durduruldu
    hep baskın iki renk olmuş sanki Ancak güzel, benim bunu dahi yapamamam ayrı güzel
  • 13-01-2011, 20:42:34
    #3
    evet ya aslında bir film site için rengarenk olması pek hoş olmaz diye 2-3 renk kullandım ama değiştirebilirim yorumunuz için teşekkürler
  • 13-01-2011, 21:41:14
    #4
    Yapmaya devam..
  • 13-01-2011, 21:52:21
    #5
    durmaa
  • 13-01-2011, 21:59:08
    #6
    DeLi_DeRBeDeR47 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    durmaa
    azizarslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yapmaya devam..
    Teşekkürler yorumlarınız için
  • 13-01-2011, 22:01:22
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Mükemmel ...
  • 13-01-2011, 23:21:53
    #8
    SHNBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mükemmel ...
    Teşekkürler.
  • 13-01-2011, 23:24:08
    #9
    BoRN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hep baskın iki renk olmuş sanki Ancak güzel, benim bunu dahi yapamamam ayrı güzel
    azizarslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yapmaya devam..
    DeLi_DeRBeDeR47 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    durmaa
    yorum yazmaya gerek yok herşey söylenmiş hocam katılıyorum