ındır tasarımım - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
ındır tasarımım
12
●
845
R10.net
Grafik & Tasarım
Tasarım Kütüphanesi
ındır tasarımım
1
2
10-01-2011, 00:58:14
#1
Buraxlee
ındır tasarımım nasıl buna script yazıcaz..
iç sayfa eklendı.
10-01-2011, 00:59:57
#2
Kral_Korsan61
Üyeliği durduruldu
Güzel olmuş..Eline sağlık.
10-01-2011, 01:08:51
#3
Buraxlee
teşekkürler bakalım görüşler nasıl olacak.
10-01-2011, 01:13:36
#4
tolgasen
🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
Basıcan parayı, yazdırıcan scripti. Tasarım güzel olmuş. Ellerine sağlık.
10-01-2011, 01:21:13
#5
by_tmrci
tasarım acayip karışık olmuş bence olabilecek en sade haline getiriniz tasarımı
10-01-2011, 01:23:54
#6
LogoMogo
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
by_tmrci adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
tasarım acayip karışık olmuş bence olabilecek en sade haline getiriniz tasarımı
+ katılıyorum güzel ama karısık biraz daha sade ayrıca yazılar daha uzak olsa sanki daha iyi
10-01-2011, 01:32:45
#7
Buraxlee
script yaparak satışa sunucaz zaten. görüşlerinize katılmaya calısıyorum herkesın.. kusursuz ınsan olmuyor. bu aksam bu kadar yapabıldım.
güzel bir iç sayfa ayarlayarak bol kazançlı bir script olacak. iç sayfayıda yarın koyarım
10-01-2011, 16:16:43
#8
Buraxlee
iç sayfa ekledım bugun biraz daha reklam amaçlı yaptım denebilir.
11-01-2011, 03:33:24
#9
eub
sanki resim olarak enine uzatılmış, boyunada kısaltılmış gibi duruyor
geliştirilebilir, elinize sağlık.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler