• 14-09-2007, 22:07:32
    #1
    Merhabalar

    2 Tane Logo Yaptıracam
    Forum
    Portal
    Slogan Türkiyenin Yeni Cep Plartformu

    bütçem 25 ytl
    208*84 pixels

    yapmak isteyen arkdaşlar benimle irtibata geçsin
  • 14-09-2007, 22:14:21
    #2
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    ben yapabilirm dostum
    msnmi pm attım ekle goruselim istersen
  • 14-09-2007, 23:13:29
    #3
    başka yokmu ? güzel kaliteli yapan
  • 14-09-2007, 23:48:56
    #4
    Üyeliği durduruldu
    msn adresimi p.m attım goruselim
  • 14-09-2007, 23:58:47
    #5
    Misafir
    boş vktim olsa ucretsiz yapardım dostum ama olursa bakacam söz
  • 15-09-2007, 17:52:11
    #6
    logo bir arkdaş tarafından yapılmıştır
    teklif verenlere tşkler
  • 15-09-2007, 18:17:32
    #7
    site hayırlı olsun vBdesTabe