Arkadaşlar çalıştığım kuruma site kurmam söylendi logo konusunu pek beceremiyorum, sağlık ile ilgili JPEG 900*250 ebatında logo yapabilen olursa çok memnun olurum, inanın her hangi bir kazancım yok ve hostta çok yoğun olmayacağı için benim resellerden ücretsiz vereceğim
Herkese Teşekürler
logo isteği
5
●373
- 03-11-2010, 17:41:41Üyeliği durduruldubu aralar bedavacı arttı mı ne

ücretsiz talep yasak - 03-11-2010, 22:55:44
- 04-11-2010, 00:34:24senin gibi düşünenlerden hiç bir şey isteyen yok, kurum için dedim, kendimiz için bir şey istemiş isek o zaman konuş,uNFearLesS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

yapmak isteyen olur belki de ihtiyacı olan vardır kim bilir.