• 29-08-2007, 17:19:14
    #10
  • 29-08-2007, 17:29:49
    #11
    çok güzel logolar var
  • 29-08-2007, 17:30:47
    #12
    Pc net forumlarından alıntı galiba.
  • 29-08-2007, 17:33:04
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hepsi çok güzel ya baya güldüm

    veee gool

  • 29-08-2007, 17:41:28
    #14
    hepsi birbirinden güzel
  • 29-08-2007, 17:46:53
    #15
    en çok windows yasta uyarlamasına güldüm
  • 29-08-2007, 17:50:43
    #16
    Mükemmeller.
    Logolara hiç bu açıdan bakmamıştım
  • 29-08-2007, 18:25:31
    #17
    güzel ama bazıları çok basit, msnler komik oluyor
  • 29-08-2007, 22:22:13
    #18
    Süper logolar varmış