• 25-10-2010, 21:55:08
    #1
    Üyeliği durduruldu


    r10
    'dan cakirx'in çizdiği ve ŞURADA ücretsiz olarak PSD dosyalarını paylaştığı portal tasarımının CSS halinide ben ücretsiz olarak paylaşayım dedim

    Toplam 2 sayfadan oluşuyor.. Index ve alt sayfası..

    Test Ettiğim Tarayıcılar: IE7, IE8, FF, Opera ve Chrome.. Bunlarda bir sorun olmaması gerek.. Ama hatasızda kul olmaz her neyse..

    Test Ettiğim Çözünürlükler: 1024x768 ve 1280x1024

    Not: Tasarıma bire bir bağlı kalmadım.. Açıkçası sadece bana lazım olan kısımlarını döktüm Demoyu incelerseniz zaten görürsünüz.. Bide gaf yapmayında

    NEDEN DAĞITIYORSUN MAL MISIN DİYEN BİRKAÇ KİŞİ VARDI. ONLARADA BURADAN CEVABIMI İLETEYİM HAYIR DEĞİLİM.. BEN SADECE İYİ BİRİYİM

    Ana Sayfa Demo: http://www.tayfunerbilen.com/demo/webportal/index.html
    Alt Sayfa Demo: http://www.tayfunerbilen.com/demo/webportal/alt.html

    İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN
  • 25-10-2010, 21:59:20
    #2
    güzel olmuş kardeşim her zaman yaptığın gibi
  • 25-10-2010, 22:07:24
    #3
    Acaba ben mi yanlış görüyorum alt sayfa ile anasayfa aynı ? Yanlışım varsa şimdiden affola

    Çok beğendim ben Kullanabilirim
  • 25-10-2010, 22:10:11
    #4
    Üyeliği durduruldu
    akafo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Acaba ben mi yanlış görüyorum alt sayfa ile anasayfa aynı ? Yanlışım varsa şimdiden affola
    doğru görmüşsün.. Ben yanlış yazmışm heh düzelttim şimdi
  • 25-10-2010, 22:13:28
    #5
    Datalife'ya güzel entegre etmişsin ama
  • 25-10-2010, 22:17:56
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Lerze adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Datalife'ya güzel entegre etmişsin ama
    Heh arada öyle güzel şeylerde yapıyorum
  • 25-10-2010, 22:54:44
    #7
    NEDEN DAĞITIYORSUN MAL MISIN DİYEN BİRKAÇ KİŞİ VARDI. ONLARADA BURADAN CEVABIMI İLETEYİM HAYIR DEĞİLİM.. BEN SADECE İYİ BİRİYİM
    kim dedi o kelimeyi
  • 25-10-2010, 22:58:16
    #8
    Üyeliği durduruldu
    trvendetta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    NEDEN DAĞITIYORSUN MAL MISIN DİYEN BİRKAÇ KİŞİ VARDI. ONLARADA BURADAN CEVABIMI İLETEYİM HAYIR DEĞİLİM.. BEN SADECE İYİ BİRİYİM
    kim dedi o kelimeyi
    isim yok
  • 25-10-2010, 23:23:42
    #9
    Saol güzel paylaşımın için