• 27-08-2007, 23:09:12
    #19
    tasarım güzel. elinize sağlık
  • 27-08-2007, 23:10:40
    #20
    Misafir
    bu çocuk işi biliiii
  • 28-08-2007, 00:32:53
    #21
    Güzel tasarım ve paylaşım olmuş...Eline sağlık.
  • 28-08-2007, 01:37:54
    #22
    Üyeliği durduruldu
    @TuRKuaZz
    Tasarımı beğenmene sevindim turkuazz

    @mehmetali
    Teşekkürler mehmetali

    @******
    İşi bildiğimiz yoksa sıtkı abi öyle uğraşıyoruz işte

    @frekans
    Teşekkür ederim frekans sizlerde dökün eteklerinizdeki (arşivlerinizdeki) tasarımlarınızı
  • 28-08-2007, 01:45:31
    #23
    Bence sade ve cok hos olmus ellerine saglik.
  • 28-08-2007, 01:53:25
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Çok teşekkürler ABYSS
    Ben bu güzel sözlerin üstüne bir tasarım daha yayınlamazmıyım