Bak dadaş arkadaşım sana açıklamamı yaptım. Ben o sitenin aynısını en baştan yapabilirim. Küçüklüğümden beri photoshop ve 3dsmax kullanıyorum. Kusura bakmayın ama oturup nette forumda nicki bilmemne dadaş olan birinden laf almiycam.
Hack ve Plugin 'i wordpressten anladığımı göstermek için söyledim. Ayrıca sitede kendi yaptığım photoshop brushlarda var.
İnsanlara sataşarak elinize ne geçiyor? Sen sordum ben cevabımı verdim. niye uzatıosun?
Sitepoint'te birçok siteye dizayn yaptım ve en son sahibi yabancı biri olan Oyuncan.com 'un dizaynını yaptım. Ve sana şu an anında 100lerce dizaynı bnm tarafımdan yapılmış site yollayabilirim.
Neden kendimi sana kanıtlamak zorunda hissettim bilmiyorum. Türklerin çamur at izi kalsın politikası beni tiksindiriyor.