• 14-08-2007, 11:09:52
    #10
    fiyatta biraz değişiklik yaptım.ÖZellikle fazla iicon ve efekt kullanmadım çünkü sade olsun istedim.
  • 14-08-2007, 23:57:06
    #11
    merhabalar,
    arkadaşım bu işten para kazanmak için önce tecrübe kazanmalısın azim var ama ilk önce öğrenmedik birşey bırakmamalısın,
    hani kıyafetlerde moda olur webde de moda var biraz takip etmelisin konunun kaynamasını istemezdim ama arkadaşlar kaynatmış zaten hevesini kırmak istemem ama bu işten para kazanmak için erkensin biraz daha sabır,daha güzel işler çıkartıp paranı kazanabilirsin,

    iyi çalışmalar herkese..
  • 15-08-2007, 11:57:01
    #12
    Yorumun için teşekkür ederim Grafix.Azim her zaman var yeterki öğrenecek güzel bir kaynak olsun.