• 08-09-2010, 13:34:55
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar ilk tasarımımı paylaşmak istiyorum. 1-2 saat içinde yaptım. Yorumlarınızı bekliyorum fakat lütfen ilk tasarımım olduğunu unutmayın. Amator birşey farkındayım ama ilk tasarımım

    Resim :


  • 08-09-2010, 15:30:26
    #2
    Butonları hazır mı kullandın?
  • 08-09-2010, 15:35:13
    #3
    Renkler boğucu olmuş hele ki paketlerdeki renkler kötü.
  • 08-09-2010, 16:28:46
    #4
    menuler ve domain sorgulama kısmı biraz basit kaçmış.
  • 08-09-2010, 16:35:31
    #5
    Eline sağlık,Bunu tasarladıktan sonra hangi programla websitesi haline getiriyorsun ?
  • 08-09-2010, 17:27:25
    #6
    KatranKOR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eline sağlık,Bunu tasarladıktan sonra hangi programla websitesi haline getiriyorsun ?
    Her şeyi hazır beklememek lazım. El ile psd'yi html/css e dökmen gerekiyor. Ama hazır olarak slice ile kesip table dökümde mevcut photoshopta.
  • 08-09-2010, 18:08:40
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Yorumlarınız için teşekkür ederim
  • 08-09-2010, 18:54:56
    #8
    Hosting siteleri sadeliği ile ön plana çıkan tasarımlardır. Özellikle standartın dışına çıkan tasarımlar çok fazla tutuluyor. Tasarımı yaparkende kesinlikle acele etme yavaş yavaş yap düşün taşın fikir alışverişi ve araştırma yap. Benim ilk hosting tasarımım; Tık!
  • 10-09-2010, 10:54:19
    #9
    teşekkürler güzel olmuş. Adam ilk tasarımım diyor sizler amatör olmuş renkler boğucu olmuş , basit kaçmış diyorsunuz.