merhabalar parayla logo yaptırmak istiyorum arkadaşlar 6 adet beğenirsem vereceğim ödeme 20TL.
photoshopla kendine güvenen ben en iyisini yaparım diyen arkadaş varsa yardımcı olursa sevinirim tşk
pm ile irtibata geçiniz
Logo yaptırıcam
1
●301
- 10-09-2010, 04:01:14Merhaba
Eğer vereceğim linkteki gibi tasarımlar düşünüyorsanız irtibata geçebilirsiniz benim ile
https://www.r10.net/tasarim-logo-temp...z-yapilir.html