• 07-09-2010, 22:13:01
    #1
    merhabalar parayla logo yaptırmak istiyorum arkadaşlar 6 adet beğenirsem vereceğim ödeme 20TL.

    photoshopla kendine güvenen ben en iyisini yaparım diyen arkadaş varsa yardımcı olursa sevinirim tşk

    pm ile irtibata geçiniz
  • 10-09-2010, 04:01:14
    #2
    Merhaba
    Eğer vereceğim linkteki gibi tasarımlar düşünüyorsanız irtibata geçebilirsiniz benim ile
    https://www.r10.net/tasarim-logo-temp...z-yapilir.html